Wie zijn we?

Het BC is een groep van ongeveer 20 personen. We zijn een mix van oud-leiding, ouders en actieve leiding die allemaal wat extra willen doen voor onze scoutsgroep.

Wat doen we?

De letters ‘BC’ staan voor BeschermComité. Met het BC ondersteunen we de leiding op een aantal vlakken. Dat houdt onderandere in:

• de uitbating van Kampidoe;
  • onderhoudswerken aan het lokaal en bouwen aan ons nieuwe lokaal;
  • het organiseren van onze jaarlijkse BBQ en tal van andere activiteiten;
  • een activiteit organiseren tijdens de examenperiode;
  • present zijn op de (eet-)activiteiten van de takken;
  • en nog veel meer…

Heb je hier vragen over? Dan horen we ze graag!
Heb je vragen over de werking van de scoutsgroep? Dan neem je best even contact op met de
groepsleiding.

Het BC iets voor jou?

Uiteraard blijven wij als BC steeds op zoek naar gemotiveerde mensen die hun steentje willen bijdragen aan de werking van Scouts Geleeg. Dit kan een klein of een iets groter steentje zijn:

• Je kan volwaardig lid worden van het BC. Je neemt dan deel aan de maandelijkse vergadering, geeft mee richting aan onze activiteiten en trekt mee de kar.
  • Maar je kan evengoed mee helpen tijdens specifieke activiteiten. Je steekt dan een handje toe tijdens de jaarlijkse BBQ, werkdagen aan Kampidoe of aan het lokaal, eetfestijnen van de verschillende takken, de Sinterklaasactiviteit enz.

Voel jij je geroepen om het BC-team te versterken, wil je je hulp op een andere manier aanbieden of heb je vragen? Stuur dan een mailtje naar bc@scoutsgeleeg.be.