Giften en fiscale attesten

18-10-2017

Uiteraard zijn we op zoek naar helpende handen tijdens de bouwwerken. Echter, vooraleer we ‘een schup in de grond steken’ moeten nog vele andere varkentjes gewassen worden. Zo ook ons spaarvarken!

Om alles tot een goed einde te brengen, kunnen we alvast rekenen op een investeringssubsidie van de gemeente Leopoldsburg. Als we die subsidie combineren met onze spaarcenten, komen we al een heel eind. Ons budget zal echter niet volstaan om het hele bouwproject te financieren. We hopen dan ook op uw steun te kunnen rekenen.
Aangezien ons bouwproject werd goedgekeurd door Scouts en Gidsen Vlaanderen, kunnen we fiscale attesten afleveren voor giften vanaf 40 Euro.

De giften dienen gestort te worden op rekening van Scouts en Gidsen Vlaanderen
BE55 4096 5041 4144 – KREDBEBB
met vermelding van onze project-nummer en -naam:

BVG 5-366 NIEUW LOKAAL SCOUTS GELEEG.

Scouts en Gidsen Vlaanderen maakt de giften éénmaal per maand over op rekening van onze Scoutsgroep. De fiscale attesten worden in februari/maart automatisch verstuurd.

We hopen op je generositeit te mogen rekenen, zodat onze leden snel nóg beter kunnen ravotten in een nieuw lokaal. Het doet ons alvast plezier dat we je gift fiscaal aantrekkelijk kunnen maken!

Bedankt!