Plan ontvankelijk verklaard!

19-02-2018

Eind januari heeft de gemeente Leopoldsburg onze vergunningsaanvraag ontvankelijk verklaard. Dat wil zeggen dat we nu wachten tot de gemeente Leopoldsburg ons de eigenlijke vergunning aflevert.

Nieuwjaarsreceptie

Op 3/2 ging de nieuwjaarsreceptie van onze scoutsgroep door. Daar werden als steun voor het nieuwe lokaal 19 flessen Kapoen gedronken! Tijdens de nieuwjaarsreceptie werd ook bekend gemaakt waar het nieuwe lokaal ingeplant zal worden. Bekijk de volledige diapresentatie hier.

De inplanting

Het lokaal is ingeplant op de hoek van de Caïmolaan en de Geleegstraat, parallel met de Geleegstraat. Zo zorgen we voor een maximaal behoud van de beschikbare pleinruimte. Tegelijkertijd blijven alle opties open voor de herbestemming van de Kerk. Een extra voordeel van deze inplanting is dat de scoutswerking in het huidige lokaal kan blijven.