Mooie gift van VK Smonori!

23-07-2018

Een scouts, altijd scout …

… en dat hebben we de voorbije maand gemerkt! We ontvingen namelijk een mooie gift van VK Smonori, een vzw van enkele oud-SGL-ers.

Hieronder hun hartverwarmend mailtje.

Bedankt mannen!

Beste bouwteam,

Omdat we zelf jarenlang een deel van onze jeugd hebben kunnen doorbrengen bij de scouts van ’t Geleeg, als lid en als leiding, en ons dat ook gevormd heeft tot de mensen wie we vandaag zijn, willen we graag ook het spaarvarken van het bouwteam aandikken via onze vereniging VK Smonori. VK Smonori is in 2009 ontstaan uit een groepje enthousiaste (oud)leiding van scouts Geleeg om jaarlijks op Pukkelpop festival te gaan tappen aan de drankenstanden op de dance site. Het jaar nadien werd dan Smonori (ontleend aan ons buitenlands kamp in Slovenië in 2008) boven de doopvont gehouden en nu, 9 jaar later, stoppen we ermee. Een drukker gezinsleven, extra (professionele) uitdagingen etc. De cirkel is wat ons betreft rond en het verhaal eindigt dan ook ook voor ons waar het ooit begon; bij Scouts Geleeg. Om die binding te appreciëren storten we graag aan het spaarvarken van het bouwteam van Scouts Geleeg. Onze gift is onderweg.

Uit sympathie,

Jeroen Vercampt & Stijn Kuylen