Definitief uitzicht lokaal!

11-09-2018

Met een beetje veel trots stelt het bouwteam graag een nieuw en verbeterd uitzicht voor van het nieuwe lokaal:

• De benedenverdieping wordt opgetrokken in beton met een baksteenmotief ‘vulkaan rood’.
  • De bovenverdieping wordt beton zonder kleuring. Daarmee krijgt het lokaal in het algemeen een lichter uitzicht.
  • Met de combinatie van rood en wit landen we bij de kleuren van onze scoutsgroep.
  • De ramen, de deuren en de ‘afkappingen’ van de daken worden donkergrijs.
  • Tegen het lokaal voorzien we aan de pleinzijde een groot bord met het logo van Scouts Geleeg.
  • Aan de straatkant, tenslotte, verwerken we ‘SGL’ in de houten gevelbekleding van de materiaalruimte.

Klik op onderstaande foto voor een 3D voorstelling!
(even wachten tijdens het laden, klik daarna rechtsbeneden in het schermpje voor een groot scherm)

Start van de werken

Nu het uitzicht definitief vastligt kunnen we in versneld tempo met de de werken starten. Als alles goed gaat, zal de hoofdstructuur (buitenschil) van het nieuwe lokaal er nog dit jaar staan. De grondwerken (afgraven van het plein) staan al op het programma in september.

Sponsors

Met het nieuwe lokaal heeft Scouts Geleeg een serieus financieel varkentje te wassen. Het doet ons veel plezier dat we de voorbije weken konden rekenen op de steun van Slager Rob, Okay Heppen, ES Consult, en enkele sympathisanten.