Riolering grotendeels aangelegd !

18-03-2019

Tijdens het voorbije weekend van 2 en 3 maart zijn we er met z’n allen stevig ingevlogen. Op twee dagen tijd werd het grootste deel van de riolering aangelegd.

Voor de gelegenheid werd Scouts Geleeg versterkt door enkele héél gemotiveerde sympathisanten. En het resultaat mag gezien worden:

• Zaterdag werden in en rond het lokaal sleuven gegraven. Nadien werden de eerste afval- en regenwaterbuizen geïnstalleerd.
    Ook onze spiksplinternieuwe regenwaterput (10.000 liter) kreeg een vaste stek. Met welgemeende dank aan Grondwerken Verboven!
  • Zondag tekenden we present om een heuse buizen-puzzel op te lossen. Na een tweede dag meet- pas- en schupwerk kunnen we trots meegeven dat 80% van het buizenstelsel is aangelegd.

Tine, de mama van kapoen Emma zorgde ervoor dat het energie-niveau op peil bleef. Zaterdag trakteerde ze ons op een overheerlijke spaghetti, en zondagmiddag stonden er hotdogs op het menu.

Scouts Geleeg dankt alle medewerkers die het voorbije weekend de handen uit de mouwen staken.

Er is hard gewerkt en hard gelachen. Een mooie combinatie. Scouting ten top, als je het ons vraagt!

BEDANKT !!!