Groepsaankoop persoonlijk veiligheidsmateriaal en werkkledij

03-04-2019

Onder het motto ‘veiligheid boven alles‘ organiseren we op zondag 28 april een groepsaankoop voor persoonlijk veiligheidsmateriaal en werkkledij.

Wil je helpen bij de bouw van het nieuwe lokaal? En heb je nood aan (bvb.) veiligheidsschoenen, gehoorbescherming, werkhandschoenen of andere werkkledij?

Dan bieden we je graag de mogelijkheid aan om dat materiaal aan te kopen aan een verminderde prijs. Dankzij Stock Luyckx XL kunnen we namelijk een korting geven van 10%!

Praktisch ziet de groepsaankoop er zo uit:

• We spreken op zondag 28 april om 10u00 (stipt!) af op de parking van Stock Luyckx XL in Kerkhoven.
  • Scouts Geleeg vzw rekent jou aankopen af aan de kassa.
  • Nadien bezorgen we je een overzicht van je aankopen (inclusief de korting van 10%), alsook de details voor de betaling.
  • Je stort de aankoopprijs dan terug op rekening van onze vzw.

Uit respect voor onze sponsor Stock Luyckx XL willen we vragen om je aankopen ook effectief te gebruiken voor de bouw van het nieuwe scoutslokaal. Goede afspraken maken goede vrienden! 🙂