Nieuwe SGL-bieren !

09-04-2019

Naast allerlei praktische nieuwbouw-zaken hebben we ook een serieus financieel varkentje te wassen.

Daarom verkopen we sinds september 2016 ons feestbier “KAPOEN”. De opbrengst gaat integraal naar de scoutswerking en de nieuwbouw.

Met enige trots kunnen we melden dat de KAPOEN bijzonder lekker gezelschap heeft gekregen. Microbrouwerij Den Triest roerde stevig in de brouwketels, en dit is het resultaat:

• WELP is een amberkleurig speciaalbier. Het krijgt zijn bitterheid van tamme kastanje. Ondeugend lekker, als je het ons vraagt!
  • Met JONG-GIVER halen we een blond biertje in huis. Avontuurlijk lekker. Meer moet dat niet zijn!

Wil je KAPOEN, WELP of JONG-GIVER kopen?

• Kom dan even langs op een SGL-evenement. Voor een glas gerstenat betaal je 2,50 Euro.
  • Of stuur een mailtje naar bouwteam@scoutsgeleeg.be. We maken graag een afspraak voor de levering!
  • Of passeer even bij Slagerij Rob (Geleegstraat 1, 3970 Leopoldsburg), waar onze bieren permanent te verkrijgen zijn! Een fles kost 8,00 Euro.