SAMANA Geleeg verzorgt een topmaaltijd !!!

16-05-2019

Het huidige scoutslokaal wordt – naast Scouts Geleeg – ook gebruikt door een aantal andere verenigingen, waaronder SAMANA Geleeg. Ook in de nieuwbouw krijgen deze verenigingen een eigen stek: centraal in het gebouw, naast de polyvalente zaal en de keuken.

Voorbije zondag, 12 mei 2019, trakteerde SAMANA Geleeg onze bouwers op een schitterende maaltijd.

In de voormiddag zorgden de kok-dames voor cake en koffie. ’s Middag stond er een overheerlijke spaghetti op de menu. En in de namiddag stond er zowaar nog een taart op het programma.

De impact van al dat lekkers is niet te onderschatten. Het gaf onze medewerkers de kans om super-efficiƫnt te werken: voor een keertje geen snel-snel winkelsessie, geen afwas en geen maatijd-zorgen!

Het bouwteam dankt SAMANA voor de geleverde inspanningen, en voor het hart onder de bouw-riem!

Dikke, dikke merci, dames!