Tegelwerken afgerond !!!

21-08-2020

De voorbije weken werden de muren van de keuken, de sanitaire ruimtes en de zones rond de uitgietbakken betegeld. Alles samen goed voor zo’n 155m².

En dat was een héle uitdaging.
Scouts Geleeg is immers – al zeggen we het zelf – van veel markten thuis, maar op de tegelmarkt waren we nog niet gepasseerd…

Geen nood: een 5-tal SGL-(st)ers gooiden ál hun tegel-ervaring op een hoopje. Na ettelijke, lange werkdagen van mixen, lijmen, snijden, slijpen, invoegen en afkitten, mag het resultaat best gezien worden: #beetjetrotsophetresultaat

Nu de tegels tegen de muren plakken, kunnen we het sanitair installeren. De eerste toiletten hangen al op hun plaats!

Intussen zijn de werken zó ver gevorderd dat we bijna klaar zijn voor de aansluiting van het drinkwater. De aanvraag is alvast ingediend.

Scouts Geleeg dankt Atrio NV voor de perfecte tegel-service !