Zin om samen met je vriendjes en vriendinnetjes Scout te worden? Dat kan! En heel gemakkelijk ?

Wat moet je doen?

1. Kijk in ons maandprogramma wanneer er activiteit is voor de juiste tak.
  2. Kom naar een activiteit. Kom best ook ietsje vroeger dan in het maandprogramma vermeld staat
  3. De aanwezige leiding noteert de gegevens van het kind. Vanaf nu mag je kind 3x gratis komen proberen!
  4. Als je kind 3x geprobeerd heeft komt de leiding langs bij jou thuis
    1. Je krijgt algemene uitleg over de werking van onze scoutsgroep
    2. Je krijgt een overschrijving voor het lidgeld te betalen. Met dit lidgeld is je kind verzekerd gedurende alle scoutsactiviteiten.
Vrijetijdspas

De vrijetijdspas is een pasje dat 50% korting geeft bij verschillende vrijetijdsactiviteiten die door een vereniging of door een gemeentelijke dienst van Leopoldsburg wordt georganiseerd (sportkampen, speelpleinwerking, voetbal, jeugdvereniging, zwemclub, cultureel centrum…)

Voor wie

De vrijetijdspas is er niet voor iedereen.
De vrijetijdspas is er voor inwoners van Leopoldsburg die het moeilijk hebben om hun weg te vinden naar het vrijetijdsaanbod en die voldoen aan bepaalde voorwaarden.

Meer info: https://www.leopoldsburg.be/vrijetijdspas